ijzersterk voor elkaar

Enorm

Consumenten kiezen voor kwaliteit

Specialisten voorzien hun afnemers van kwalitatief hoogwaardige producten en vakkundig advies. Tegelijkertijd willen ze hun marktpositie ten opzichte van hun (lokale) concurrenten verbeteren en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de markt. Nicovij begeleidt hen hierin met de Enorm-formule, waarbij vakkennis, service en dienstverlening centraal staan.

Hierdoor gaat de klant altijd met de juiste oplossing naar huis. Nicovij verzorgt de huisstijl, in- en outstore communicatie, reclamedrukwerk en de aanwezigheid op online kanalen. Iedere Enorm-ondernemer heeft een eigen website en -shop, die Nicovij up-to-date houdt. De ondernemer wordt hiermee veel tijd uit handen genomen. Dat ondervindt ook Ronny Zantvoort, eigenaar van Enorm IJzerhandel Zantvoort. “In de webshop staan zo’n 40.000 artikelen met ieder een eigen omschrijving. Ik ben in de regel te druk met andere zaken om die teksten te schrijven en de website up-to-date te houden. Nicovij maakt het mogelijk om toch een goede website én andere communicatiemiddelen te hebben, zonder dat wij er veel tijd aan kwijt zijn.”

Elke Enorm-winkel een eigen karakter

Met de begeleiding en ondersteuning van Nicovij wordt iedere Enorm ondernemer optimaal ontzorgd en kan hij/zij zich volledig richten op het ondernemerschap. Ondernemers kunnen hierdoor beter inspelen op lokale ontwikkelingen: welke behoefte ligt er bij de klanten en wat speelt er in het marktgebied. Zij hebben dan ook alle vrijheid om zelf de positionering en identiteit van hun onderneming te bepalen. Ronny Zantvoort: “Alle Enorm-winkels hebben de gezamenlijke ambitie om kwaliteit uit te stralen en goede service te verlenen. Toch heeft iedere Enorm-winkel zijn eigen specialiteit en zo is het voor ondernemers mogelijk om te blijven doen waar hun hart ligt. Zo bieden wij veel kampeerartikelen aan. Onze folders, website, enzovoorts laten dat heel duidelijk zien en sluiten perfect aan bij de winkel die wij hadden voordat we de naam ‘Enorm’ droegen. Tegelijkertijd hebben onze communicatie-uitingen een echte Enorm-uitstraling, waardoor consumenten door het hele land onze winkel herkennen.”